W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenia


Wszystkie zajęcia na kierunku Dietetyka z mgr Malwiną Wójcik w dniach 10.04.2025 do 13.04.2025 są odwołane.


Rekrutacja na wyjazdy stypendialne dla studentów i doktorantów w ramach programu Erasmus+

Dział Współpracy Międzynarodowej UJD informuje o rozpoczęciu naboru na wyjazdy stypendialne Erasmus+ na studia (SMS) i praktykę (SMT) dla studentów i doktorantów w roku akademickim 2024/25 (semestr letni) oraz 2025/26 (semestr zimowy)

Rekrutacja na wyjazdy na studia (SMS) potrwa do: 16.04.2025 r. (środa).

Wyjazdy na studia (SMS) będą realizowane w semestrze zimowym roku
akademickiego 2025/26.

Rekrutacja na wyjazdy na praktyki (SMT) potrwa do: 16.04.2025 r. (środa). 

Krótkoterminowa praktyka (SMT) w instytucji przyjmującej powinna być
zrealizowana do 18.07.2025 r.

Studenci wnioskujący o wyjazd na studia (SMS) i praktykę (SMT), których długość wynosi co najmniej 3 miesiące uprawnieni są do otrzymania dodatku do kosztów utrzymania w wysokości 1 miesięcznej stawki dla danej grupy krajów.

Studenci i doktoranci mogą zrealizować następujące działania w ramach wyjazdów na studia (SMS) i praktykę (SMT):

▪ długoterminowe wyjazdy na studia/praktykę od 2 do 12 miesięcy: mobilność fizyczna (minimum 2 miesiące) i opcjonalnie część wirtualna,

▪ krótkoterminowe wyjazdy na praktykę od 5 do 30 dni z obowiązkową częścią wirtualną (w przypadku doktorantów - opcjonalną)

Wybór zagranicznej uczelni/instytucji przyjmującej, w których będzie realizowana praktyka/studia, nadzorowany jest przez Wydziałowego Koordynatora programu Erasmus+ lub Dyrektora Szkoły Doktorskiej.

Uczestnicy z mniejszymi szansami:

Dotyczy studentów niepełnosprawnych oraz ze środowisk uboższych (pobierających stypendium socjalne): istnieje możliwość wnioskowania o dodatkowe środki w ramach programu Erasmus+. Prosimy więc uprzejmie o zasygnalizowanie czy zamierzacie Państwo wnioskować o ww. dodatkowe środki na etapie składania wniosku aplikacyjnego. Każdy przypadek rozpatrywany będzie indywidualnie. 

WAŻNE: Podpisany wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć u Koordynatora programu Erasmus+ na właściwym wydziale lub w Dziale Współpracy Międzynarodowej (dotyczy wyłącznie doktorantów). W celu ustalenia terminu i miejsca przekazania kompletu dokumentów aplikacyjnych należy skontaktować się z właściwym koordynatorem za
pośrednictwem poczty elektronicznej. 

Koordynator wydziałowy programu Erasmus+: 
Wydział Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych: dr Sandra
Żarska (s.zarska@ujd.edu.pl) pokój 127/226

Koordynator uczelniany programu Erasmus+:  
mgr Illia Kulchikovskyi (i.kulchikovskyi@ujd.edu.pl), Dział
Współpracy Międzynarodowej, ul. Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa
(pok. 141), tel. 34 3784271. 

Złożenie dokumentacji, informacje, kontakt:

1. w formie papierowej osobiście do koordynatora programu Erasmus+ na właściwym wydziale. 

2. w formie papierowej osobiście do koordynatora uczelnianego programu Erasmus+ w Dziale Współpracy Międzynarodowej (dot. tylko doktorantów).

2. w formie elektronicznej - wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków, przesyłając skan(y) podpisanych dokumentów na adres mailowy odpowiedniego koordynatora programu Erasmus+ na wydziale lub koordynatora uczelnianego programu Erasmus+ w Dziale Współpracy Międzynarodowej (dot. tylko doktorantów).

Dokumentację składaną w formie elektronicznej należy przesyłać tylko i wyłącznie w pliku zaszyfrowanym, a hasło do pliku należy podać koordynatorowi. Więcej informacji oraz materiały do pobrania znajdują się na stronie:

https://www.ujd.edu.pl/pl/artykul/259/420/aktualnosci-i-komunikaty 

opr. dr Sandra Żarska


Seminarium dyplomowe z dr hab. Bernardem Marciniakiem w dniu 09.04.2025 jest odwołane.


Zajęcia z mgr Magdaleną Krawczyk z dnia 11.04.2025 zastały odwołane. Zajęcia będą odpracowane, w terminie ustalonym ze studentami i planistą.


W dniach 6.04.2025-12.04.2025 zajęcia z mgr inż. Jolantą Podolszańską są odwołane.


Wszystkie zajęcia z dr Tomaszem Girek  w dniach od 08.04.2025 do 11.04.2025 są odwołane.


Zajęcia z dr Agnieszką Rudzką w dniu 10.04.2025 w godzinach 9:00-10:30 odbędą się w zakładzie firmy GOLIARD Sp. z o. o., ul. Długa 6, 42-290 Łojki k/Blachowni dla studentów studiów niestacjonarnych, kierunku Produkcja i Marketing Żywności, semestru 6, w ramach warsztatów z przedmiotu Nowe technologie w przemyśle spożywczym [07-PMZ-Z-06-PZ-NT-WR]. Warsztaty realizują sesję zajęć przypadających na 26.04.2025, które w związku z wyjazdem nie odbędą się planowo."


Zajęcia z dr inż. Anetą Kowalską na kierunku Biotechnologia,    w dniach od 07.04.2025 do 09.04.2025 są odwołane.


W dniach od 7 do 11 kwietnia zajęcia prowadzone przez dr inż. Karolinę Grabowską oraz konsultacje są odwołane z powodu wyjazdu służbowego.

From April 7 to 11, classes conducted by Karolina Grabowska, PhD, and consultations are canceled due to a business trip.


Pracownia dyplomowa III rok Chemii z prof. dr hab. Józefem Drabowiczem z dnia 09.04.2025 zostają przeniesione na dzień 28 maja 2025 r.


W dniu 4.04.2025 r. zajęcia laboratoryjne z dr Arkadiuszem Żarskim z przedmiotu Biotechnologia żywności dla kierunku Dietetyka II rok (grupa 1 i 2) odbędą się w siedzibie Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Częstochowie. _


W dniu 4.04.2025r. zajęcia z przedmiotu: Przechowalnictwo surowców rolno-spożywczych z Panią dr inż. Martą Pokorą - Carzyńską, 07-PMZ-I-04-PSRS-WR, odbędą się w Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie.


Zajęcia z przedmiotu Podstawy metabolomiki z mgr Malwiną Wójcik w dniu 04.04.2025 r. z 2 grupą ćwiczeniową I roku Dietetyki odbędą się w siedzibie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie.


Zajęcia z prof. dr hab. Mirosławą Krauze-Baranowską dla studentów II roku Farmacji,  z przedmiotu Farmakognozja I są odwołane do dnia 01.05.2025.


Zajęcia z mgr Przemysławem Masłoniem - Technika Kryminalistyczna - środa, 2 kwietnia, 13:30-15:00 -przeniesione są do Auli Humanitatis DE12, Armii Krajowej 36a


Zajęcia z mgr Bartoszem Kopińskim w dniu 01.04.2025 zostają odwołane i zostaną odrobione w późniejszym terminie.


W dniach 1-2 kwietnia warsztaty z przedmiotu Gastronomia specjalnego przeznaczenia  odbędą się w Centrum Handlowym M1, w Auchan przy ul.Kisielewskiego


Zajęcia z dr. M.Dynerem ze studentami kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa IB II sem. w dniu 16.05.2025 odbędą się w firmie CHIRMED


W dniu 28.03.2025 wykład "Przedmiot fakultatywny V do wyboru- Kuchnia molekularna"  od godz. 13.30 z dr Kamilą Kapuśniak, prof. UJD jest odwołany.


Zajęcia laboratoryjne z Botaniki, dla kierunku  Farmacja, I rok, grupa laboratoryjna nr 1 z dr Agnieszką Bąbelewską zostają przesunięte z dnia 4.04.2025 na termin 31.03.2025


Zajęcia na kierunku Dietetyka z mgr Malwiną Wójcik w dniu 28.03.2025 zostają odwołane i zostaną odrobione w późniejszym terminie.


Wykład z Chemii organicznej ze studentami I roku, semestr II,  z prof. dr hab. Józefem Drabowiczem z środy 02.04.2025 zostaje przełożony na środę 07.05.2025


Wykład z Chemii analitycznej z dr inż. Ksenią Szmigiel-Bakalarz z czwartku 27 marca zostaje przełożony na wtorek 1 kwietnia godz.8.00-9.30 s.3014


Konsultacje z dr inż Urszulą Nowacką Prof UJD w dniu 26 marca br odbędą się w godz 12:45-13:30 w sali A-311


W dniach 25 i 26 marca 2025 konsultacje z dr inż. Anna Kułakowską są odwołane.


Zajęcia z prof. dr hab. Mirosławą Krauze-Baranowską dla studentów II roku Farmacji,  z przedmiotu Farmakognozja I w dniu 27.03.2025  nie odbędą się.


Zajęcia laboratoryjne z przedmiotu:  Botanika z dr Agnieszką Bąbelewską z grupą L3 (kierunek  Farmacja I rok) w dniu 24.03.2025 są odwołane.  Zajęcia zostaną odpracowane po  ustaleniu  terminu  z grupą.


Konsultacje prof. dr hab Małgorzaty Makowskiej-Janusik z dnia 24 marca br godz. 12.00 - 12.45 zostają przeniesione na dzień 25 marca br na godzinę 9.00 do 9.45.


Zajęcia z mgr inż. Kinga Domańska  na kierunku Informatyka w dniu 21.03.2025 zostają odwołane


Zajęcia Metody zagospodarowania odpadów przemysłowych z dr inż. Anetą Kowalską na kierunku Biotechnologia w dniu 20.03.2025 zostają odwołane.


Studenci Dietetyki Rok II
W związku z godzinami rektorskimi zarządzonymi w dniu 21.03.2025 w godzinach 9:30-12:30, zajęcia z Przedmiotu fakultatywnego II do wyboru-Właściwości surowców żywnościowych i ich wpływ na jakość produktów spożywczych  dla grupy 3 warsztatowej odbywają się od godziny 12:30. Zajęcia dla grupy 4 odbywają się zgodnie z planem

Dr Agnieszka Rudzka


Konsultacje prowadzone przez prof. dr hab. Małgorzatę Makowską-Janusik w dniu 20.03.2025 zostają odwołane.


Zajęcia na kierunku Dietetyka z mgr Karoliną Górnik-Horn w dniu 19.03.2025 zostają odwołane.


Studenci II roku Kryminalistyki specj. Chemia w kryminalistyce, w ramach zajęć odbywających się w dniu 19.03 z dr S. Żarską, wezmą udział w konferencji Eko Jura w auli-A22


Zajęcia z dr D. Kulawikiem od 19 do 23 marca są odwołane.


Zajęcia z mgr inż. Kingą Domańską  na kierunku Informatyka w dniu 18.03.2025 i 19.03.2025 zostają odwołane:
- Projekt zespołowy
- Podstawy modelowania w języku UML
- Języki, automaty i gramatyki


Zajęcia z prof. dr hab. Mirosławą Krauze-Baranowską dla studentów II roku Farmacji,  z przedmiotu Farmakognozja I w dniu 20.03.2025  nie odbędą się.


Zajęcia z  przedmiotu Medical device certification [07-IMDA-M-02-MDC-Wr] dla stud. kierunku Inżynieria Medyczna IMDA z dr Anetą Dyner będą,odbywać się od dnia 24.03.2025-04.04.2025.w firmie CHIRMED

Classes in the subject Medical device certification [07-IMDA-M-02-MDC-Wr] for students of Medical Engineering IMDA with Dr. Aneta Dyner will be held from March 24.03.2025 to 04-04-2025 in the company CHIRMED


Informacja dla studentów Dietetyki II roku,

W dniach 31.03.2025 oraz 01.04.2025 zajęcia z Przedmiotu Fakultatywnego II do wyboru-Właściwości surowców żywnościowych i ich wpływ na jakość produktów spożywczych są odwołane ze względu na realizację tematu objętego tymi sesjami na warsztatach terenowych w dniu  14.04.2025. Z tego również powodu zajęcia przewidziane w dniach 5 i 16 maja są skrócone o jedną jednostkę.

Warsztaty terenowe odbywają się w zakładzie SOKPOL ul. T. Kościuszki 8, 42-300 Myszków. Grupa 3 rozpoczyna zajęcia o 11:20 a Grupa 4 o 14:30.


Informacja dla studentów Dietetyki II roku uczęszczających na Przedmiot fakultatywny II do wyboru-Właściwości surowców żywnościowych i ich wpływ na jakość produktów spożywczych,

W dniu 21.03.2025 w godzinach 8:00-9:30 Pan Rafał Pełszyk z firmy FOSS Polska zaprezentuje analizator bliskiej podczerwieni do szybkiej analizy wartości odżywczej mięsa i innych produktów żywnościowych. Zajęcia zaplanowane jako wykład będą realizowały część warsztatową i obecność jest na nich obowiązkowa. Wykład, będzie natomiast realizowany w dniu 16 kwietnia na sesji warsztatowej zgodnie z harmonogramem dostępnym na platformie e-nauka.


Komunikacja interpersonalna 07-PMZ-I-04-KI-C na kierunku produkcja i marketing żywności
z dnia: 26 marca 2025, godz. 15:15-17:15, sala A-108
na dzień: 19 marca 2025 r. w godz. 11:15-13:30, sala W-614.


Zajęcia z dr Ewą Różycką-Sokołowską  z przedmiotu Krystalografia i rentgenografia w dniach od 17.03.2025 do 21.03.2025 nie odbędą .


Zajęcia z dr. M.Dynerem dla stud. kierunku Inżynieria Medyczna IMDA II sem. w dniach 07.03.2025,14.03.2025, 21.03.2025, 28.03.2025 oraz 04.04.2025 będą odbywać się w firmie CHIRMED


Zajęcia z prof. dr hab. Mirosławą Krauze-Baranowską dla studentów II roku Farmacji,  z przedmiotu Farmakognozja I w dniu 13.03.2025 się nie odbędą .


Zajęcia z mgr Justyną Mysłek dla studentów I roku, II stopnia Żywienie Człowieka i Dietetyka, z przedmiotu Technologia Żywności Pochodzenia Zwierzęcego w dniu 12.03.2025 się nie odbędą . Zostają przeniesione na dzień 28.03.2025 w ramach wycieczki terenowej.


Zajęcia z przedmiotu Określenie trwałości produktów spożywczych (Przedmiot fakultatywny III do wyboru), na Kierunku Żywienie Człowieka i Dietetyka z dnia 12.03.2025, godz. 16.15-17.45, sala A-231, zostają przeniesione na 13.03.2025, na godzinę 13.30 - 15.00, s. A-231.


Zajęcia z przedmiotu Elements of medical imaging z Prof. J. Filipecki dnia 11.03.2025 są odwołane i zostaną przeprowadzone w innym terminie.

Classes in the subject Elements of medical imaging with Prof. J. Filipecki on 11.03.2025 are cancelled and will be conducted at another date.



Zajęcia w dniach 10-16.03.2025 r. z mgr. Robertem Nowakowskim nie odbędą się


Dział Współpracy Międzynarodowej Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie ogłasza uzupełniającą rekrutację na wyjazdy stypendialne w ramach projektu PROM – krótkookresowa wymiana akademicka, projekt nr BPI/PRO/2024/1/00016 dla studentów/doktorantów Uniwersytetu. Program ten, finansowany ze środków Unii Europejskiej, ma na celu podniesienie jakości kształcenia poprzez umożliwienie krótkoterminowych mobilności akademickich w ramach projektu pn. „Krótkookresowa wymiana akademicka sposobem na podniesienie jakości kształcenia w instytucjach szkolnictwa wyższego i nauki” o numerze FERS.01.05-IP.08-0218/23. (Projekty FERS).

 REGULAMIN REKRUTACJI UZUPEŁNIAJĄCEJ STUDENTÓW I DOKTORANTÓW – https://www.ujd.edu.pl/uploads/files/www_ujd_edu_pl/DWM/Prom/2/Zasady%20naboru_2024_PROM_2.pdf

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wymagane dokumenty – do pobrania:

1) Załącznik 1  - stawki dot. dofinansowania - https://www.ujd.edu.pl/uploads/files/www_ujd_edu_pl/DWM/Prom/2/Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%201.pdf

2) Załącznik 2 - Wniosek o wyjazd  - student/doktorant – https://www.ujd.edu.pl/uploads/files/www_ujd_edu_pl/DWM/Prom/2/Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%202_student%20doktorant.docx

Uwaga: nowy wzór wniosku (załącznik nr 2).

Wnioski należy złożyć do Koordynatora PROM na Wydziale - dr Kamila Kapuśniak, prof. UJD (k.kapusniak@ujd.edu.pl)

Termin składania wniosków: do 21 marca 2025 r. (piątek).

Dodatkowe informacje można uzyskać u koordynatorów uczelnianych PROM:

dr Andrii Galaidin (a.galaidin@ujd.edu.pl), Dział Współpracy Międzynarodowej UJD, ul. Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa (pok. 110 – Biuro Rektora), tel. 34 378 41 26

mgr Bartłomiej Kowalik (b.kowalik@ujd.edu.pl), Dział Współpracy Międzynarodowej UJD, ul. Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa (pok. 142), tel. 34 378 43 28


Zajęcia z dr inż. Anetą Kowalską z przedmiotu Metody zagospodarowania odpadów przemysłowych,  w dniu  13.03.2025 w są odwołane.


W dniu dzisiejszym, tj. 6.03.2025, wszystkie zajęcia z dr Kamilą Kapuśniak, prof. UJD są odwołane.


Zajęcia w dniu 06.03.2025 r. z mgr. Robertem Nowakowskim nie odbędą się.


Zajęcia z dr inż. Ksenią Szmigiel-Bakalarz w dniu 06.03.2025 są odwołane


Zajęcia z dr Joanną Kończyk w dniach od 05.03.2025-07.03.2025 są odwołane


Zajęcia z dr. M.Dynerem dla stud. kierunku Inżynieria Medyczna IMDA II sem. w dniach 07.03.2025,14.03.2025, 21.03.2025, 28.03.2025 oraz 04.04.2025 będą odbywać się w firmie CHIRMED


Oferta dodatkowych zajęć w siłowni dla studentów UJD

 W ramach realizacji założeń projektu Uniwersytet Dostępny, Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJD zaprasza na ćwiczenia fizyczne skierowane do studentów z niepełnosprawnością, z ograniczeniami zdrowotnymi, po kontuzjach lub urazach, którzy pragną poprawić swoją sprawność i kondycję fizyczną. Zajęcia zostaną dostosowane do indywidualnych potrzeb, oczekiwań i możliwości ćwiczących.
Spotkania zaplanowane zostały w siłowni Akademickiego Centrum Sportowego (ul. Zbierskiego 6) we wtorki i środy o godz. 15.00 - 16.30. Możliwe jest również ustalenie innych terminów.

Zapisy dla zainteresowanych studentów odbywają się w sekretariacie SWFiS - ACS, pok.1.4.1.

Zapraszamy!


W dniu 03.03.2025 r. zajęcia prowadzone przez dr inż. Karolinę Grabowską są odwołane i zostaną zrealizowane w ustalonym ze studentami terminie. Konsultacje dr Grabowskiej zaplanowane w tym dniu są przełożone na środę 05.03.2025 r. od godziny 9:45 do 11:30.


Zajęcia z przedmiotu Elements of medical imaging z Prof. J. Filipecki dnia 04.03.2025 są odwołane i zostaną przeprowadzone w innym terminie.

Classes in the subject Elements of medical imaging with Prof. J. Filipecki on 04.03.2025 are cancelled and will be conducted at another date.


W dniu 1 marca zajęcia prowadzone przez Dr Agnieszkę Rudzkąodwołane i przeniesione na 29-30 marca. Zmiany w planie będą widoczne po aktualizacji systemu USOS.


Zajęcia oraz konsultacje prowadzone przez Dr Agnieszkę Rudzką w dniu 28.02.2025 zostają odwołane


Wykład z Biologii komórki z dr Dariuszem Świerczewskim w dniu 3.03.2025 dla studentów I roku Biotechnologii nie odbędzie się


Egzamin poprawkowy (II termin) z przedmiotu Mikrobiologia dla kierunku Farmacja, 2 rok, odbędzie się w dniu 27 lutego (czwartek) o godz. 11.00, sala 139


Komunikat Komisji Stypendialnej o zmianie progu dochodowego

W związku ze zmianą kryterium dochodowego tj. zgodnie z § 1 pkt 1 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2024 r. w sprawie zweryfikowanych kryteriów dochodowych oraz kwot świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1044) kwota określona w art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i stanowiąca podstawę kryterium dochodowego określonego w art. 88 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668, ze zm.) od 1 stycznia 2025 r. wynosi 823 zł.

Studenci, którzy w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025 w związku 
z wydanymi decyzjami stypendialnymi w zakresie stypendium socjalnego nie przekraczają progu dochodowego w kwocie 823,- zł są zobowiązani dostarczyć do właściwego dziekanatu do dnia 5 marca 2025 r. zaświadczenie o korzystaniu z pomocy społecznej w bieżącym roku kalendarzowym lub udokumentować dochód. 

Komisja Stypendialna Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie


Zajęcia z dr inż. Martą Pokorą-Carzyńską w dniach 04.02.2025 do 07.02.2025 są odwołane


Zajęcia z dr inż. Martą Pokorą-Carzyńską w dniu 01-02.02.2025 na kier: Produkcja i marketing żywności z przedmiotu: Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności są odwołane. Zajęcia będą odpracowane po ustaleniu nowego terminu ze studentami.


W dniu 30 stycznia zajęcia warsztatowe z Żywności genetycznie modyfikowanej z dr Katarzyną Bandurską dla grupy L1 III roku Dietetyki przeniesione z godz. 15.00 - 16.30 na godz. 9.45 - 11.15.


Konsultacje z dr hab. Ewą Mandowską w dniu  3.02.2025 zostały odwołane. Odbędą się  one w dniu 5.02.2025 w godzinach 13.00 - 14.15.


Konsultacje dr hab. inż. Iwony Zawierucha, prof. UJD z dnia 30.01.2025 (czwartek) o godzinie 11.30-13.00 zostają przeniesione na dzień 31.01.2025 (piątek) w godzinach 11.00-12.30.


Uprzejmie informuję, że zaliczenie poprawkowe (II termin) z mgr Adrianem Wasikiem przedmiotu "Prawa i obowiązki detektywa" odbędzie się w dniu 4 lutego 2025 r. o godz. 15.00 w sali A-309.


Zajęcia z dr Rafałem Miedzińskim w dniu 28.01.2025 z na Kierunku Inżynieria Multimediów z przedmiotu: Elektroakustyka są odwołane. Zajęcia będą odpracowane po ustaleniu nowego terminu ze studentami.


Wykład z Panią dr hab. M. Pietrowską z przedmiotu Biochemia na kierunku Farmacja w dniu 24.01.2025 jest odwołany. Zajęcia będą odpracowane po ustaleniu nowego terminu ze studentami.


Zaliczenie poprawkowe z dr Katarzyną Domańską z przedmiotu WEM (I rok kier. KSB) odbędzie się w dniu 04.02.2025 w sali A139 o godz. 14.00


Egzamin z  dr Katarzyną Domańską z przedmiotu EMW (I rok kier. Chemia) odbędzie się w dniu 07.02.2025 w sali AB-3022 o godz. 09.30


Egzamin z dr Katarzyną Domańską z przedmiotu AM1 (I rok kier. Matematyka) odbędzie się w dniu 17.02.2025 w sali AB-3024 o godz. 09.30


W dniu 23 stycznia zajęcia warsztatowe z Żywności genetycznie modyfikowanej z dr Katarzyną Bandurską dla grupy L1 III roku Dietetyki przeniesione z godz. 15.00 - 16.30 na godz. 9.45 -11.15.


Zajęcia z dr Olgą Galą w dniu 21.01.2025 z na kierunku Farmacja z przedmiotu: Biologia i genetyka są odwołane. Zajęcia będą odpracowane po ustaleniu nowego terminu ze studentami.


Zajęcia z dr. M.Dynerem dla stud. kierunku ITNM VII sem. w dniach 24.01.2025 oraz 03.02.2025 odbędą się w firmie CHIRMED

Data dodania: 15 stycznia 2025